喺唔少影視作品當中,深宮之中嘅妃嬪由於入到重門深鎖嘅皇宮當中,而佢哋本身亦係代表住自己家族嘅身份入到嚟,自然就要不惜一切得到皇上嘅恩寵,所以終日都會勾心鬥角。之不過,歷史上清朝嘅妃嬪又係咪咁樣呢?佢哋到底喺宮上又有咩做呢?
首先佢哋要喺早上接近五點嘅時候起床梳洗打扮,繼而就按住自己嘅身份坐轎或者步行去搵太后請安。完成所有事之後,基本上就已經到早上八點,呢個時候佢哋就可以按照自己嘅身份享用早餐,至於可以食到咩完全就要睇妃嬪嘅身份,嬪位以下嘅妃子一星期就只有一次雞鴨可以食,而隔日就會有一次羊肉、豬肉,食嘅米就係比較差嘅陳粳米。
食完早餐之後,除咗皇后需要處理後官事務之外,其餘嘅妃嬪基本上唔會有太多事做,有部份甚至會做一點手工過下日晨。而喺午飯之後,妃嬪有身份嘅就可以去搵下太后,冇乜身份就可以聽個曲、捉個棋咁樣。而去到晚上,呢啲妃嬪如果冇被皇上翻到牌子,基本上九點左右就會就寢,所以生活喺現代人睇嚟都真係幾苦悶。
原圖嚟自網絡