繼續同史友們介紹我國歷史上一啲殘酷刑罰,以往都同史友們講過每個朝代為鎮壓反對勢力,對於一啲犯謀反大罪嘅人都會用上「凌遲」、甚至「點天燈」等等嘅刑罰。「凌遲」、「點天燈」呢啲刑罰一聽就知唔簡單,但以下阿史要介紹嘅「冰刑」,大家就咁聽都可能以為好溫和,但其實對人嘅影響將會係一世!
「凌遲」、「點天燈」自然就係為咗折磨人並且取去人嘅性命,但「冰刑」就唔係咁嘅目的。「冰刑」實際上就只會對皇室貴族使用,最大嘅特點就係唔去取去人嘅生命,但當有後宮女子得知會受呢種刑罰,其實係寧願自盡都唔會受刑!
所謂「冰刑」其實就係要罪犯坐喺冰塊之上,喺冰融化之前仲會不斷加上新嘅冰,務求令到受刑者成個下半身失去知覺。可能就咁聽大家都覺得冇乜事,但其實受刑者多數都係女性,喺受刑前就已經需要一絲不掛咁坐喺冰上,對古代保守嘅女子嚟講咁樣已經係一種精神打擊。繼而喺冰刑進行之時,佢哋全身都會麻痺,有啲情況仲會出現失禁、癱瘓,睇落好似比較溫和嘅懲罰,但其實會係令人下半世都生不如死!
原圖嚟自網絡