今日有單都幾得人驚嘅新聞,就係一名食肆男東主因涉及私人債務,日前疑遭歹徒綁架,更慘遭撕票,見到呢單新聞都令人相當唔安樂。
响以往,香港都發生唔少綁架案,有啲更係悲劇收場,當中較為轟動嘅就有地產商人王德輝綁架案。據了解,1990年4月10日,王德輝响跑馬地馬會會所打完波之後,响返屋企途中被人綁架,之後綁匪响報章落廣告,叫王德輝老婆龔如心同佢哋聯絡,結果綁匪要求十億美元贖金。龔如心亦响於4月25日將2.6億港元存入一個由綁匪指定嘅銀行戶口裡面,不過王德輝仍然無被釋放。雖然後嚟大部分綁匪落網,但王德輝就好似人間蒸發咁,綁匪就話王德輝响1990年4月13日被香港遠洋漁船載至公海之後推咗佢落公海,自此下落不明。而香港高等法院亦响1999年9月,宣佈王德輝响法律上已經死亡。
其實王德輝早响1983年已經試過被人綁架,當時王德輝同佢太太龔如心响離開山頂寓所返公司途中,被幾名綁匪綁架,更被勒索1億美元,王德輝就被綁匪挾持,龔如心就被釋放同贖款救人。後嚟龔如心依綁匪指示將100萬美元現金匯到台灣,但呢次綁架事件就成功被警方偵破,綁匪全數被捕,王德輝因此獲救。
不過,偵破呢次綁架案嘅警長,竟然成為咗1990年王德輝綁架案嘅主腦。
原圖嚟自網絡