尋日德國對日本嘅世界盃比賽就令到唔少亞洲球迷感到相熱血,之不過關於日本嘅賽事,其實一直都有一班學者推動嘅一場運動,目的就係希望可以消滅一枝旗,阿史今次就同大家講一講啦!
旭日旗有多種樣式,名乎其實就係一面以太陽同埋陽光圖案組成嘅旗幟,喺日本就已經被廣泛使用多年。之不過,喺一戰以及二戰期間,呢枝旗幟都被用作「戰旗」,同軍國主義扯莫大嘅關係,對唔少國家而言呢枝旗都係沉痛嘅回憶。
其實早喺相關賽事舉行之前,韓國誠信女子大學教授徐景德就公開喺社交媒體上警告日本球迷,一旦喺賽場上見到有有旭日旗,就一定會會國際足協舉報。其實早喺今年七月,呢位學者就已經向歐洲五大聯賽總共98間球會發出電郵警告,要求嚴禁代表日本軍國主義嘅旭日旗出現,而以往亦都真係有日本川崎前鋒因為賽事中出現呢枝旗而被罰款。
喺呢次世界盃之前,呢位教授就再次強調旭日旗正正就係日本帝國主義以及軍國主義戰犯旗幟象徵,同德國納粹具有相同含義,所以如果球迷展示旭日旗,只是再次喚起亞洲人戰爭恐懼嘅惡意行為!
原圖嚟自網絡