如果講到一座皇城當中最神秘嘅地方,可能唔少史友都會諗起「冷宮」,但喺成座北京故宮當中,就有一個地方公認係比「冷宮」更加神秘,呢個地方就係「雨花閣」喇!
作為明清兩代嘅皇宮,北京故宮嘅宮殿係相當之多,即使嚟到今時今日仍然係唔少歷史學家研究嘅對象。喺呢個世上現存規模最龐大嘅宮殿當中,「雨花閣」唔單止從來都未開放過,甚至歷史學家都唔係成日可以進入得到,咁到底「雨花閣」係一個點樣嘅地方呢?
呢度就有一個問題,就係如果連歷史學家都唔能夠入內,又有咩人會知道當中嘅歷史同故事呢?答案就係溥儀喇!喺1959年溥儀被特赦後,佢就曾經隨同幾位北京植物園嘅同事一同參觀故宮,當時佢就聽到一位歷史學家介紹「雨花閣」之所以係故宮禁地,全因為後世想保護當中嘅佛像同埋珍寶,免受破壞。
聽到呢度,溥儀就真係忍唔住笑,當時溥儀就直言,雖然「雨花閣」確實有唔少珍寶,但以往真正唔開放嘅原因係因為第四層供奉咗三尊雙身佛(歡喜佛),皇帝喺成婚前都會去睇一睇學習男女之事,所以呢度係禁地全因為呢幾尊佛像,真係估佢唔到!
原圖嚟自網絡