要知道喺古代嘅封建社會當中,皇權至上,講究血脈嘅皇家喺選妃之時都會相當講究,對於其他族群嘅女性亦都會相當警戒。之不過,喺明朝其實就出現過好多位異國皇后,到底當中有咩原因?阿史今次就同大家講一講啦!
喺明朝嘅永樂、宣德年間,由待女、女史、廚師再到嬪妃都有唔少朝鮮嘅女子,單單係宣德年間人數就已經過百,呢啲成因全部都同朱元璋和親有關。其實明成祖朱元璋就曾經同高麗國王王昌以及後來朝鮮王朝太祖大王李成桂進行過和親,自此朝鮮都需要挑選一啲出身姣好嘅女子同皇室子弟婚配,呢個就係雙方和親嘅起源。
自此之後,朝鮮唔單止多次派太監過嚟商量親事,甚至喺永樂元年朝鮮太宗李遠芳仲會親自到南京晉見永樂帝朱棣,而朱棣亦都相當鍾意朝鮮女子。除此之外,宣德帝朱瞻基亦都會親自帶同厚禮到朝鮮選妃,一次就選咗八位。
之不過,由於後來嘅明武宗朱厚照荒淫無道,臨終之前都仲想要和親,最終死喺豹房當中。為咗防止呢啲慘事再發生,後來繼位嘅嘉靖帝就停止與朝鮮國和親喇!
原圖嚟自網絡