同「九子奪嫡」相關嘅影視作品相信史友們都睇過唔少,呢場最初涉及九位皇子五個黨派嘅爭奪皇位之戰,最終就喺四爺黨、八爺黨兩個黨派鬥爭之下,以四爺黨皇四子雍親王胤禛取勝告終。之不過,到底當中嘅內幕又係點樣呢?溥儀、溥傑兒時就曾經有過一啲驚人發現,阿史今次就同大家講一講啦!
作為晚清最後一位皇帝,溥儀雖然喺6歲之時就被迫退位,但退位之後佢仍然可以同弟弟溥傑留喺宮中生活。喺佢哋一次遊玩當中,就喺養心殿偏殿嘅一個暗櫃當中無意搵到一個佛龕,當佢哋打開佛龕就發現入面嘅一張黃色紙。喺好奇心驅使之下,佢哋打開紙張一睇,竟然發現當中係寫有雍正命人毒殺自己八弟允禩、九弟允禟嘅密詔。而巧合地,八弟允禩、九弟允禟都係喺雍正四年先後因「腹疾」去世。
之不過,喺得知咁重大嘅消息後,呢兩兄弟並冇張揚出去,反而係默默地將紙張放返原位,直到溥儀去世後,溥傑先至將呢件事喺《末代皇弟溥傑傳》一書中寫出嚟,但當時嘅佛龕就已經搵唔返喇!
原圖嚟自網絡