前幾日五一假期,阿史就勇闖梳打埠去玩一下,仲不忘做文青去咗搵電影景點,包括圖中李小龍去嘅呢個公園。
响《精武門》其中一幕,就講陳真入唔到去「華人與狗不得內進」嘅公園,之後就响門口打低幾個日本人,以前都介紹過,呢個公園就唔係响上海,真係响澳門,叫做白鴿巢公園。白鴿巢公園位於白鴿巢前地,係澳門歷史悠久嘅公園之一,始建於18世紀中葉,原本係葡萄牙富商俾利喇(Manuel Pereira)嘅花園別墅,呢個別墅就租俾英國東印度公司做澳門辦事處,後嚟又再由俾利喇家族成員馬葵士重掌。至於呢個地方之所以叫「白鴿巢」,就係因為呢位馬葵士好鍾意養白鴿,因為太多白鴿响別墅屋簷上,遠睇就好似白鴿巢咁,呢個地方亦因而叫做白鴿巢。响1885年,當時澳門政府收購別墅連花園,仲改建成對外開放嘅公園,亦即係今時今日嘅白鴿巢公園。
講返轉頭,個日最後阿史係無去到呢個地方,因為要趕去碼頭返香港,驚遲到,下次再去搵過。
原圖:《精武門》劇圖