隨住科技嘅不斷發展,近代嘅武器喺功能上理應係比古代嘅武器強,但如果史友們對比冷兵器當中嘅代表弩,大家就會發現喺歷史上明朝嘅弩就只可以射到50步,而戰國嘅弩就號稱可以射到500步,到底當中邊個先係真?阿史今次就同大家講一講啦!
雖然確實係會存在古代失傳嘅技術比近代更加強大嘅情況,但關於兩種弩嘅分別而言,確實係存在會唔少質疑。目前大家對戰國弩嘅瞭解幾乎都係通過典籍《戰國策》,呢種號稱可以射身500步射窪嘅武器亦只係以木材製成,真實可以射出嘅距離亦都同500步嘅射程存在重大差距,所以呢個數字當中都真係存在唔少「水份」。
至於明朝強弩又點解只能夠射出50步呢?呢個數字嚟講就相當真實,由於去到明朝之時,弩呢種工具已經唔係主流嘅武器,喺弓箭、火器橫行嘅時代,射程不足、武力嘅夠嘅弩早期亦都唔被視為武器,係直到明朝中後期因為兵員數量短缺,明朝先至重新召集新兵使用呢啲難度較低嘅武器,亦係歷史上最後一次弩被大規模使用。
原圖嚟自網絡