喺唔少影視作品當中,常見自盡嘅方式除咗有飲毒酒、上吊之外,仲有一樣經常都聽見但又唔知係咪真係可行嘅方法,呢樣就係「吞金自殺」喇!阿史今次就同大家講一講啦!
「吞金自殺」顧名思義就係吞食黃金自盡,但問題就係黃金一般都係無毒性而且性質穩定,唔容易產生化學作用,咁古人又係咪真係會被黃金毒食呢?先喺原理上進行分析,假設古人真係可以吞得落一定大細嘅黃金,當呢啲黃金進入到消化道之後,基本上就好難被排出並且會喺消化道當中「運動」。呢啲有返咁上下重量嘅「黃金」就會令到消化道受損,腸胃都會因此而內出血,最終就會令人深受痛苦之後而死,可見「吞金自殺」嘅原因係可行。
之不過,以古代嘅工藝而言,黃金要完全提純係有一定難度,所以「吞金」當中嘅「金」亦都有可能係指「金閃閃」嘅物品,例如帶有大量汞嘅「銅」,一旦吞入呢種物質,就會好快引發急性腎衰竭,所以「吞銅自殺」都係可行。生命誠可貴,呢啲歷史謎題就真係睇下算喇!
原圖嚟自網絡