電視劇《是咁的,法官閣下》講到一單斬首肢解嘅弒父殺母案,除咗件案嘅原型、2013年嘅大角咀肢解父母案,其實葵涌石籬邨10年前同樣發生過斬首案,死者係只有19歲嘅少女阿怡,而兇手就係佢25歲嘅前男友百鳴。因為一個情字,一個賠上性命,一個犯下大錯,難道愛嘅反面,只係得恨?

話說,阿怡同百鳴案發前一年喺青衣灝景灣會所工作認識,之後好快墮入愛河,並且同居。但拍拖9個月之後,阿怡就因為性格不合同男方分手,搬返去石籬邨同媽媽、家姐住,並且轉咗去另一間物業管理公司做嘢。不過百鳴就一直苦纏,案發前一晚更上咗阿怡石籬邨嘅屋企要求復合,阿怡屋企人報警,警員到場之後百鳴先離開。

結果去到第二日,即係案發當日朝早,當時阿怡屋企人都出晒去,百鳴就上門箍煲。佢見到阿怡唔肯開門,情緒就越嚟越激動,仲係咁拍門。阿怡驚滋擾到鄰居,於是就開門俾佢入屋,不過依舊企硬,拒絕復合,百鳴呢個時候居然拎出軍刀同生果刀,係咁斬自己嘅心上人。阿怡倒地之後,百鳴發晒狂係咁斬,最後一手執住阿怡嘅頭髮,另一手用刀鋸甩阿怡個頭。

據講,百鳴當時諗住用軍刀肢解屍體同毀屍滅迹,但佢冷靜落嚟之後就放棄,向一名友人講咗件事,友人大驚之後報警,警方趕到現場拘捕百鳴,佢最後被裁定謀殺罪成,被判終身監禁。

呢單案仲有段小插曲,當時仵工奉召到場將遺體移送殮房,遺體抬上黑箱車之後,架車竟然撻唔著,結果要叫另一架黑箱車嚟,當時班仵工都覺得相當之邪。而案發單位變成兇宅之後,有姓劉嘅家庭申請特快編配公屋,因為兩夫妻都信基督教,一於「無有怕」大膽入住,仲無換到留案發時染晒血嘅地磚添,唔通真係「信則有不信則無」?