新年要睇賀歲片,之前講完富貴逼人系列,今日講埋家有囍事。經典就係經典,「無定向喪心病狂間歇性全身機能失調症」、「巴黎鐵塔反轉再反轉」、「醉拳甘迺迪」、打麻雀嘅「你居然收埋四條底褲」,同埋搭的士嘅「乜又係你呀?陳生」等,套戲啲金句真係打到阿史手軟。講開又講,大家知唔知最初三兄弟嘅人選仲有發哥周潤發同林子祥?

套戲嘅監製兼扮演大佬常滿嘅黃百鳴講過,原本三兄弟係由林子祥做大佬,佢自己就係女性化嘅二佬,拍住男性化嘅無雙表姐吳君如,而三弟就係張國榮,同張曼玉做拍檔。不過意外嘅嘢又點預計到,林子祥美國嘅物業突然火燭,有排搞,套戲就被逼換人。

黃百鳴當時搵周潤發頂檔,點知對方拍《我愛扭紋柴》,係對打台嘅賀歲片,唔駛問梗係唔得。後嚟黃百鳴就揀咗啱啱冒起嘅周星馳,星爺當時話想同張曼玉做對手戲,不過被黃百鳴拒絕,話嗰角色係張國榮嘅,叫星爺揀做大佬或者女性化嘅二佬,卒之星爺揀做花心大佬。

不過現實真係峰迴路轉過啲劇情,張國榮第一次見黃百鳴,就話唔好同佢爭,佢要做女性化嘅二佬,仲點名要拍住毛舜筠,話兩個人嘅合作「一定贏」。哥哥開到口,邊個唔應承?最後黃百鳴滿足埋星爺嘅願望,等對方拍住張曼玉,而佢自己就做花心大佬。

女明星方面,吳君如嘅角色程大嫂都勁搶鏡。其實佢一開始係做無雙表姐,不過經過一輪角色大兜亂之後,吳君如就變咗做黃百鳴老婆,搞到佢抗議話自己已經準備好曬,點變個賢妻良母款出嚟?黃百鳴建議吳君如做「搞笑版白燕」,仲加咗啲唇毛過吳君如,出嚟嘅效果都好入型入格兼爆笑滿分。

原圖嚟自網絡。