遇到三角戀,通常無咩好結果。喺1993年,大埔寶湖花園發生燒屍肢解案,死者係寶湖道街市一間燒臘店嘅女東主,而兇手居然係死者丈夫嘅情婦。最恐怖嘅係,單案曝光之後一度傳出屍體殘肢被製成叉燒或其他燒味出售,引起區內市民恐慌。

死者係33歲嘅鍾彩娟(阿娟),佢原本同丈夫羅福成(阿成)喺寶湖道街市經營燒臘店,不過花心嘅阿成早喺1989年就同大過佢十幾年嘅錢燕荷(阿荷)發生婚外情。阿成為咗方便「偷食」,竟然向老婆訛稱阿荷係自己嘅親戚,仲將其中一個檔口交俾阿荷打理,兩人不時喺檔口裡面幽會、鬼混,到咗1992年姦情先被踢爆。

喺1993年7月5日,阿荷就因為燒臘店同錢銀問題,去檔口搵大婆阿娟講數,後嚟兩個人仲返咗阿荷响寶湖花園嘅住所。阿荷不斷威逼對方唔好取消燒臘檔個牌,不過阿娟企硬唔肯。阿荷喺憤怒之下,居然勒死咗阿娟。佢第二日照常返燒臘店煮齋,期間被滾油濺到,竟然令佢萌生燒屍嘅念頭。阿荷買埋火酒同金銀衣紙返屋企,將阿娟嘅屍體放入浴缸,鋪上金銀衣紙之後就淋火酒,繼而燒屍。燒到屍體燶晒之後,阿荷就好似斬燒味咁,用菜刀分屍,將屍碎分成幾袋,搭的士去郊野棄置。

而阿成就因為阿娟失蹤而報警,亦交代咗呢段三角關係,警方好快就上門,見到阿荷塊面同手甩皮,仲出水泡,調查之後就拘捕咗佢。阿荷最終誤殺罪成,被判監6年,阿娟嘅家人對判決非常不滿,兩次申請司法覆核,又收集市民簽名,但最終無功而還。

原圖取自網絡。