前排有同事話去學車要考筆試,阿史就叫佢千祈唔好「出貓」,嗰位同事當堂好有興趣,想了解吓舊時啲考生點出貓,同樣警方點樣發現。

有退休警察提及,以前有督察調查一宗交通意外嗰陣,發現肇事司機唔識字,除咗名字,其他一概唔識寫,於是就盤問司機當初點樣通過筆試兼攞到牌。個司機唯有老老實實供出,話當時用咗唔少錢,畀300蚊教車師傅,買入一支有「機關」嘅鉛筆。支鉛筆有六面,每一面分別寫住甲乙丙丁戊己,每一邊下面分別都有好多窿,第一排就代表第一題,如此類推,如果嗰排答案係A,就係有一個窿,B就會有兩個窿,C就會有三個窿等等,好似第二排有兩個窿咁,即係代表第二題答案係B。咁甲乙丙丁代表咩?原來係分別代表六份考試題目。一支筆,有曬成個題庫嘅答案。

大家可能疑惑,咁嗰位文盲考生點知自己考緊邊份試卷?答案就係全靠內應。考生入到考場,身為內應嘅監考見到你揸住枝咁特別嘅鉛筆,就會輕輕指一指要用邊一面嘅答案,去答相應嘅試卷。件事被警察揭發之後,當局自然出招,禁止再用「機關」鉛筆。阿史聽講而家考筆試都係用電腦考,就無得出蠱惑。其實為咗自己、他人同路面安全,真係要乖乖哋考好嗰試喇。

原圖取自網絡。