之前阿史介紹咗林徽因同梁思成嘅故事,相信好多史友都會諗到一個人,佢就係民國時期才子徐志摩。記得响十幾廿年前,有套叫《人間四月天》嘅電視劇,就刻劃徐志摩同林徽因好似有緣無份咁。故仔還故仔,到底佢兩個係乜關係呢?

講到佢兩個人嘅關係,阿史建議史友們可參考林徽因個仔梁從誡一篇關於佢媽媽嘅文章。佢話林徽因同徐志摩係响1920年喺倫敦認識,當時徐志摩係一位24歲嘅已婚人士,而林徽因就係一名16歲嘅女中學生。據梁從誡所講,當時林徽因係知道徐志摩追求自己,但林徽因往後呢件事有一個幾特別嘅睇法,就係「徐志摩當時愛的並不是真正的我,而是他用詩人的浪漫情緒想像出來的林徽音,可我其實並不是他心目中所想的那樣一個人。」

不過,徐志摩對林徽因嘅「感情」的確係特別。林徽因就同佢嘅仔女講過,《偶然》同埋《你去》都係徐志摩為林徽因而作,不過林徽因就話一直當徐志摩係知音同好朋友。

講多少少,記得當日《人間四月天》熱播,梁從誡就曾經出嚟澄清,話佢媽媽從來無同徐志摩談戀愛。

原圖嚟自網絡