上回就同史友們介紹香港第一間官立學校,原名叫做中央書院嘅皇仁書院 (Queen’s College),今次阿史就想講下一間位於西半山般咸道嘅傳統名校,英皇書院(King's College)。

呢間以紅磚築成嘅學校係香港現存歷史最悠久嘅官立學校,同時都係戰後第一間全日制嘅中學。英皇書院前身係政府喺1857年所設立嘅西角官學堂同埋1879年所設立嘅西營盤官學堂,兩間學堂去到1926年就被升格做英皇書院,並且參照咗中央書院嘅學制,所以中央書院當時被稱為「大書院」,而英皇書院就叫做「新書院」嚟區分。

西角官學堂同埋西營盤官學堂嘅校舍就已經唔存在,今時今日英皇書院所用嘅校舍就係1923年興建,當時被評為「最優良、最新式的校舍之一」。1920年代嘅校舍到底有咩設施呢?據相關記錄,原來當年呢就有「教室29間、諸高班實驗室2間、禮堂和畫廊各1座,以及北翼大樓的圖書館、收藏館各1座」。而且,仲有地理室、沖曬房、美術室及健身室各1間。最估你唔到嘅係,除咗體育場,呢道仲設有戲院同埋香港最早期嘅校舍泳池

由於係愛德華時期嘅建築,當時就以新古典主義風格設計,係經典嘅紅磚巨石柱式英式學校建築,除咗新翼部分之外,成座校舍都被列為法定古蹟,有機會有係想入去睇一睇!

原圖嚟自網絡