螺螄粉呢種食品,聽到個名已經好似聞到隻味,亦都因為呢種咁獨特嘅味道,令到佢成為內地嘅網紅食品,就連近排KFC都推出埋獨有嘅螺螄粉。當中就有搞笑嘅一點,KFC就表示由於螺螄粉氣味特殊,所以都只可以外賣,冇得堂食咁話!阿史都曾經聞過螺螄粉嘅味道,當時果刻就諗,到底係邊位勇者發明呢種食物,今次就同史友們介紹幾個螺螄粉起源嘅講法啦!

呢種廣西柳州風味小吃係由柳州特有米粉,加上酸筍、木耳、花生、油炸腐竹、黃花菜同埋煮螺螄嘅湯水混合而成,有齊酸、辣、酸筍混合嘅味道,真係唔係人人接受到。關於呢種食品嘅起源,就有幾個可行嘅講法:

第一個講法就係柳宗元有關,相傳呢種粉起源唐代,當時柳宗元被貶官到廣西柳州,水土不服、不思飲食。當時府中大廚師周萬福就喺河邊洗菜果陣發現幾粒螺螄,於是就煮埋一碗螺螄粉,柳宗元食完就好鍾意,結果就就喺柳州廣傳。經過歷代改良之後,成為今日呢個版本嘅螺螄粉。

第二個講法就係發生喺上世紀70、80年代,當時柳州係螺批發最大集散地,甚至仲喺谷埠街形成夜市。柳州人一向鍾意食炒同埋螺螄,但兩樣溝埋一齊又係點樣呢?當時一位老闆就諗到,不如試下將兩樣煮埋一齊。結果呢碗粉就風行成個夜市,經過慢慢改良成為今日嘅螺螄粉。

邊個講法先係正確,今時今日就真係好考證到,但敢咁樣食嘅人,都真係幾勇敢。

原圖嚟自網絡