呢排唔少香港人都抗疫疲累,於是每逢星期六日都會出去搵啲地方玩一玩,除咗郊野公園之外,唔少古建築都係一大熱點,砵典乍街去到大館呢段路更加係大家最鍾意嘅打卡位。唔講唔知,其實以前呢條街唔係淨係得石板咁簡單,仲有埋防空隧道架!

砵典乍街,又叫做砵甸乍街(Pottinger Street),係以香港首位總督砵典乍命名,現時就被古物古蹟辦事處列為一級歷史建築。呢條街道由干諾道中連接住荷李活道,其中一段路由於相當陡直,所以就用到石塊舖蓋路面,呢種一凹一凸嘅設計既可以方便行人上落,亦有利排水,加上成個風格都幾復古,所以唔少後生仔女都鍾意打卡影相,甚至婚紗相都喺度影。

呢條被市民稱為石板街嘅街道,其實喺二次世界大戰之前係設立咗一條防空隧道,入口就大概係砵甸乍街中間,據講呢條隧道並唔係一個單一存在,地底係一個網絡連住中環區,而喺戰時防空隧道就畀日軍強行徵用,去到戰後就荒廢。到底入面係點樣,就真係冇人知喇!

原圖嚟自網絡