喺11月第二個星期日,正係世界共同嘅和平紀念日,呢一日世界各國嘅人民都共同為咗悼念一戰、二戰死去嘅軍民而發起紀念活動。網絡上亦都重新流傳一啲為國捐軀嘅英雄人物舊照,其中一張就係成本華行刑前嘅舊照。

成本華嘅事跡唔單止喺中國廣為傳頌,就算喺當時日本都有唔少人知道。成本華係安徽和縣人,喺抗日戰爭爆發之後,日軍就揮軍南下,逼近和縣。當時成本華為咗保護自己嘅家鄉,不惜加入和縣政府組織嘅自衛軍。喺1938年5月,日軍就攻破咗和縣大門,仲同當地自衛軍多次遭遇戰,成本華嘅丈夫劉志誼殊死狙擊日軍,率先壯烈犧牲。

為咗報呢個仇,成本華不惜以抗日人民自衛軍女戰士留守城內,同日軍展開血戰。只係喺戰場之上,成本華始終都係寡不敵眾,最後被日軍俘虜殘酷施暴。據當時《大阪每日新聞》、《東京朝日新聞報》等報章報導,當時日軍喺「和縣城門上抓到的唯一敵軍士兵、女俘虜成本華,腰帶上帶有『中國女童子軍』字樣,這名抗日頑固分子沒有吐露絲毫軍事機密。」

就算成本華受到日軍嘅殘酷施暴,去到行刑前一刻都冇講出絲毫軍事機密,甚至仲以蔑視嘅眼神還擊當時嘅日軍,呢一幅相喺當時嘅日本廣泛流傳,成本華犧牲果陣只係年僅24歲。

原圖嚟自網絡