今日對南京民眾、甚至係全國國民嚟講都係一個傷感嘅日子,事關喺1937年嘅今日,日軍就喺南京展開咗長達6個星期嘅姦淫擄掠以及大屠殺,據統計每隔十二秒就有一個國人遇難。為咗銘記呢段歷史,悼念死難者,呢一日就被列為國家公祭日。

雖然阿史過往都為大家介紹咗唔少關於南京大屠殺嘅歷史,但喺今日都仍然有必要同大家再講述呢件事。繼盧溝橋事變後,日軍就喺1937年8月13日進攻上海並且與此同時都對南京實行無差別轟炸。本來以及可以幾個月內擊敗中國,但係喺淞滬會戰上就受到中國軍隊激烈抵抗,損失慘重。雖然日軍最後都佔領到上海,但日軍亦都顏面盡失。

1937年12月8日,日軍全面占領南京外圍一線防禦陣地;而去到11日晚上,蔣介石亦都表示電告唐生智「如情勢不能久持時,可相機撤退」;去到12月13日,南京陷落。喺日軍佔領南京冇幾耐之後,就開始對當地居民展開有組織、有計劃、有預謀嘅大規模屠殺、強姦同埋縱火。種種嘅暴行持續接近6個星期,喺呢段時間估計有30萬中國平民或者戰俘受到殺害,第一個月就有接近2萬中國婦女被日軍姦淫,南京城就有三分一嘅土地畀日軍燒燬,當年今日就係呢場反人類罪行展開嘅日子。

原圖嚟自網絡