早幾日阿史就同大家提到中環站嘅開幕,而講開中環站阿史就諗起以前有個地鐵站月台係叫做林士站,早年呢個站忽然荒廢就引唔少鬼故流傳,阿史今次就同大家介紹下林士站啦!

如果有史友早年喺上環站入面行過,可能都會喺E出口附近經過一條扶手電梯,而電梯上面就會睇到一個無人無軌嘅月台,上面月台嘅顏色同裝飾都同上環站好相似,而呢個位置正正就係「林士站」所在。咁問題嚟喇,點解好地地起好咗個月台又唔用呢?原來係同地下鐵路嘅發展有關!

喺1970年就有一份《集體運輸計劃總報告書》出爐,當時就規劃林士站會係東九龍南端嘅一個總站,同時都可以轉線連接埋上環站,假如日後有咩擴展就會喺林士站呢度伸延。之但係,後來政府就興建咗國際機場,當年《香港運輸政策白皮書》入面就講明,僧將原本東九龍嘅過海路段由機場鐵路取代,所以林士站嘅計劃就變咗冇乜用途,林士站嘅大堂就成為咗上環站嘅東大堂,而林士站月台就荒廢到依家喇!

原圖嚟自網絡