近排唔少民間保育組織都討論緊一件事,就係喺銅鑼灣聖保祿修院對出,原本就有一塊全港僅存大概80塊嘅T形路牌,但近排就不翼而飛,而路政署就住呢件事就已經報警處理。咁到底呢塊T形路牌有咩咁重要,又同呢區以前嘅棉紡織染廠有咩關係呢?阿史今次就同大家介紹下啦!

喺網上唔少圖片入面,大家應該都可以搵到呢個寫有「Cotton Path棉花路」嘅T形路牌,據路政署嘅數據,同類型嘅路牌就只係得返80塊,主要就集中喺灣仔區同埋深水埗,呢啲路牌一般只會保留喺相當舊嘅建築物之上。而呢次呢塊「Cotton Path棉花路」路牌,其實就見證住銅鑼灣一段相當重要嘅歷史。

「Cotton Path棉花路」並唔係無啦啦命名,而係因為呢區曾經真係有同棉花相關嘅產業。喺1898年果陣,怡和洋行其實就創辦過香港首間棉紡織廠「香港棉紡織染公司」,當時就入將喺印度入口嘅棉花織成棉綫、衣襪等,生產出嚟嘅棉綫仲會售予本地及內地針織廠。只係去到1914年,技工短缺,電力與淡水供應不足嘅情況持續,怡和就決定將工廠北遷上海。

「Cotton Path棉花路」就係因為呢間工廠而命名,後來原址就由法國沙爾德聖保祿女修會接手,慢慢發展落嚟就成為聖保祿修院、聖保祿醫院及聖保祿學校建築群。

原圖嚟自網絡