如果史友們經常去開尖沙咀,又有經過過1881 Heritage,唔知大家又有冇留意到喺1881呢座前水警總區總部前方,其實仲有一座風格唔太相似嘅紅磚建築呢?唔知史友們又估唔估到呢座建築原身係啲咩呢?

咁阿史都唔賣關子,直接就同大家開估啦,呢座樓高兩層嘅紅磚建築望落相當優雅,但大家都未必估到呢度曾經就係九龍消防局。九龍消防局喺1920年落成,早年就真係得一座兩層建築,上層就係消防員宿舍,而下層就係車房;但後來隨住消防員編制增加到三十人,就另外再加建一座兩層建築作為宿舍。而當時嘅前九龍消防局,喺30年代嘅時候,就已經圍繞住水警總部、香港基督教青年會同埋半島酒店,格局同今時今日都好相似。

時間去到70年代,尖沙咀人口增加,隨之而嚟火災或者發生其他意外嘅機率都增加,九龍消防局亦都開始擴充,去到廣東道現址興建尖沙咀消防局。而原址最初就畀香港郵政署包裹收發部使用,後來就先後轉交畀水警總區總部、油尖區文化藝術協會等,時至今日就同樣被改建成1881。

原圖嚟自網絡