早兩日阿史就同大家介紹到晚清四大名臣之一嘅左宗棠,喺介紹到呢位歷史人物嘅時候,唔少史友都「錯重點」諗起一道好出名嘅菜式,今次阿史就同大家介紹下啦!

大家冇睇錯,阿史亦都冇打錯,事實上真係有道菜式係以左宗棠命名,呢一道就係「左宗棠雞」喇!「左宗棠雞」嘅整法唔太複雜,先至將一隻雞脾去骨切丁切塊,跟手就用醬油同埋太白炒醃漬,再放落油鑊炸到岩岩好,跟手就用醬油、糖、醋、乾辣椒等調味料大手快炒,咁就會得出一道鹹辣口味嘅「左宗棠雞」。

睇到呢度,史友們可能都會有個疑問,就係點解呢味菜會同左宗棠有關係?咁就要由1952年講起喇!當年美國就派出太平洋第七艦隊司令亞瑟·雷德福去到台灣訪問四日,當時台灣方面就搵咗被稱為「湘菜廚神」嘅彭長貴研究宴請菜單。彭長貴如是者就用一啲特別醬料整咗道雞出嚟,由於美國嘅隨行人員都食得好開心仲想問菜名,彭長貴就隨口答咗「左宗棠雞」。而後來有人問到當中原因,彭長貴就話,因為左宗棠為清朝湘軍大將,而當時賓主均為將領,而左宗棠又係同佢係同鄉,所以就用佢個名命名喇!

呢道菜式唔單止後來喺台灣出名,甚至仲隨住彭長貴喺美國開設「彭園」餐廳,正式傳入美國市場,外國名人好似貝聿銘、基辛格都相當鍾意!

原圖嚟自網絡