尋日阿史就同史友們講到,聯合國就發表咗一份報告,當中就公開指責美國政府同埋美軍持續咁侵害關島土著人人嘅人權,當中唔少嘅證據都係世界有目共睹嘅,而今次阿史就想介紹下喺美軍控制之下嘅關島,到底係點樣同原子彈扯上關係。

其實自從美國喺1898年6月21日佔領關島之後,呢度就有成有三份一土地都被逐步發展成美軍軍事基地,而歷史上就有幾次都同原子彈扯上關係。要知道美國係全球第一個實際投放核彈嘅國家,喺1945年8月用原子彈轟炸完廣島同埋長崎之後,原來喺韓戰爆發之後,美國國會曾經想用核武攻擊中國。喺1950年嘅12日,當時美軍遠東最高指揮官麥克阿瑟提交攻擊目標城市名單,當時就提出要部署34粒原子彈;而去到1951年3月1,時任美國總統杜魯門就派出裝備核武嘅B-29轟炸機進駐西太平洋嘅關島,關島就係咁樣被成為收藏同裝備核武嘅地方。只係後來杜魯門覺得以核武攻擊中國嘅風險太高,最後都收返呢個決定。

歷史上美國利用關島企圖進行核武攻擊嘅事唔止一次,有機會阿史再同大家介紹下啦!

原圖嚟自網絡