今屆奧運田徑項目已經開始,國家隊代表唔少健兒都响田徑場上展示實力。今次阿史要介紹嘅,就係昔日响奧運場上長跑項目取得驚人成績嘅東方神鹿王軍霞。

王軍霞自小就熱愛田徑運動,响佢18歲個年,就被遼寧田徑隊教練馬俊仁睇中,王軍霞就開始接受訓練成為「馬家軍」一員。王軍霞响1993年斯圖加特田徑世錦賽上獲得10000米的金牌。之後响1996年亞特蘭大奧運會上奪得5000米金牌,成為中國第一位獲得奧運會長跑金牌的運動員,並被譽為「東方神鹿」。不過响個屆奧運後,王軍霞由於一直身體狀況不佳,最終佢選擇激流勇進,告別跑道。

不過响王軍霞光輝背後,多年嚟始終擺脫不了與前教練馬俊仁嘅恩怨。1994年,王軍霞在內嘅馬家軍「兵變」全體隊員十幾人表示要退出遼寧中長跑隊,退隊原因眾說紛紜,有人話一眾隊員頂唔順馬俊仁殘酷訓練,又有話馬俊仁企圖性侵女隊員,又話馬俊仁迫隊員使用興奮劑搞到大家都受唔位。甚至有指馬俊仁對王軍霞叛變特別嬲,仲計劃响亞特蘭大奧運會要新「馬家軍」隊員响場上整傷王軍霞。

原圖:sports.sina.com.cn