喺今年嘅東京奧運入面,當女子團體乒乓球頒獎禮國旗同埋區旗同時升起果一刻,唔少市民都表示深受感動,而阿史就諗起喺2008年嘅北京奧運其實有更加震撼嘅一幕,就係三面紅旗一齊升起!

三面國旗喺奧運頒獎禮一齊升起其實都唔係咩新鮮事,早喺1988年漢城奧運會、2000年悉尼奧運會都試過,之不過2008年呢一次就係喺我地嘅主場北京,當年無論係乒乓球女子單打項目定係乒乓球男子單打項目,我國嘅健兒都包辦晒所有金銀銅牌。如果史友們有印象,應該都會記得當年男單係由馬琳、王皓、王勵勤包攬冠亞季軍,而乒乓球女子單打項目就係由張怡寧、王楠、郭躍拎到冠亞季軍。換言之,呢次奧運會就係有兩次頒獎禮有三面紅旗一齊升起,認真壯觀。

之不過,自此之後大家都冇辦法再見到呢個畫面喇!事關奧組委同埋國際乒聯就為咗令呢個景象唔再出現,以後參賽國家嘅成員喺每個項目都唔可以超過兩組,所以大家就最多就只可以見到兩面國旗升起。

原圖嚟自網絡