之前就為史友們介紹過我國嘅傳奇乒乓球運動員就好似劉國梁、馬龍等等,而其實喺呢班運動員當中,就有一位號稱係以最短時間完成大滿貫嘅選手,佢就係張繼科喇!

張繼科出生喺1988年嘅青島,佢喺5歲嘅時候就已經開始由從事乒乓球教練嘅父親張傳銘帶入門,並且喺2002年由肖戰教導,隨後就喺2003年升咗做國家隊一隊,並且喺同年嘅紐西蘭公開賽拎到冠軍。本應前途一片光明嘅張繼科,去到2004年就因為違紀而被國家隊除名接近兩年,直到2006年先至可以重上國家隊。

噝復出之後,張繼科就狀態大勇,喺2008年就出戰國際賽單打,先係首戰戰勝馬龍,再喺全國乒乓球錦標賽,連挫北京奧運金、銀、銅牌得主,即係馬琳、王勵勤、王皓,實力真係唔講得笑!

由於佢嘅個性比較突出,男乒總教練劉國梁甚至形容佢係「藏獒」,呢一點亦都影響咗佢嘅乒乓球之路。之不過,講到佢最犀利嘅一件事就係,佢雖然同華德納、劉國梁、孔令輝、馬龍並列為五位大滿貫男選手,但佢就係當中以最短時間完成嘅一位,即係拎到奧運會單打金牌(2012),連續兩屆世桌賽單打冠軍(2011、2013)同埋兩個世界盃單打冠軍(2011、2014),真係前無古人啊!

原圖嚟自網絡