呢幾日都同史友們介紹唔少抗美援朝戰爭嘅歷史,喺呢場戰爭當中我地嘅無數英勇戰士就以無比堅強嘅意志同埋生命戰勝咗當時世上裝備最精良、以美國為首嘅聯軍。歷來都有唔少人問到一個問題,就係點解明明美軍都已經節節敗退,點解唔喺朝鮮戰爭當中用上原子彈呢?阿史今次就同大家討論一下啦!

其實早喺戰爭爆發開初,美國總統杜魯門就已經揚言美國唔排除會喺朝鮮戰場上使用原子彈,甚至原子彈呢樣武器早喺1945年就已經畀世界見識到佢嘅威力,咁到底點解呢樣武器最後冇被使用?而且點解面對住原子彈呢樣恐怖武器,中方都仍然堅持抗美援朝?原來打從一開始美國根本就唔敢將呢樣武器用到朝鮮戰場之上。

首先,喺美國提出會喺朝鮮戰場上使用原子彈之時,當時蘇聯就已經表明會以「炸彈」回敬,而且當時已經掌握到原子彈技術,甚至仲可以生產到原子彈,足以對美國帶嚟沉重嘅打擊。除此之外,如果美國敢用到原子彈,亦都意味住係要全面同中國開展,並且咁樣做都唔代表可以令中國屈服,反而仲會令到美國深陷中國戰場之內,種種原因,就令到原子彈冇喺朝鮮戰爭中出現喇。

原圖嚟自網絡