呢幾日都同史友們介紹咗唔少關於原子彈嘅歷史,而真正承受過兩粒原子彈嘅國家就係日本。原子彈當年要投向日本似乎都係勢在必行嘅事,但唔知史友們又有冇諗過,點解最終會決定投向廣島同埋長崎呢?今次阿史就同大家講一講啦!
要知道原子彈喺當年製造果陣係被稱為「地獄之火」,美國喺研製原子彈果陣亦都係相當隱蔽同埋小心,並且壟斷所有原子情報以防其他國家短時間內可以製造。唔講唔知,其實早年英國對原子彈嘅情報係比美國更加先進,但就因為當時英國已經負擔唔起任何費用,最終就係由美國搶先喺其他國家之前製造到出嚟。
其實當時德國係相當擔心自己會承受呢種武器,但結果德國就好快無條件投降,歐戰亦都結束,最後喺一個美國設立嘅八人臨時委員會當中,就決定「應盡快對日使用原子彈」。咁點解又要選擇廣島同埋長崎呢?原來當時美方內部就開過幾次會,佢哋就認為投擲嘅理想地點係應該要符合幾點:有軍事意義地區、尚未遭到過空襲破壞地區同埋可以沉重打擊日本人戰鬥意志嘅地區。
當時符合呢幾個條件嘅最初就有小倉、廣島、新潟、京都,最終美軍係先選定咗轟炸價值最高嘅小倉同埋廣島,但點知喺投擲當日小倉上空烏雲密布,美方就決定轉向長崎,然後再到廣島。
原圖嚟自網絡