如果有返咁上下年紀嘅史友,對於「抵壘政策」呢個名並唔感到陌生,甚至可能仲係通過「抵壘政策」嚟到香港。而喺當年今日,港府就正式宣佈取消「抵壘政策」,阿史今次就同大家介紹下啦!

喺二戰前後,由於戰爭以及國內政局動盪,為咗生計當時唔少國民都選擇離鄉別井。亦都因為戰後需要更多勞動力,所以當時港府就對於偷渡客嘅開題處理得比較寬鬆,甚至去到1974年仲實施埋「抵壘政策」(Touch Base Policy)。所謂嘅「抵壘政策」就即係只要偷渡客可以成功偷渡到九龍界限街以南市區,去到入境處登記成為香港居民,咁佢就可以成功得到呢個身份。之不過,如果佢哋喺途中被警方捉到,就會被遣返內地。由於成個過程就好似打棒球比賽咁,所以就被稱為「抵壘政策」喇!

呢個政策吸引唔少國內嘅民眾嘗試偷渡落嚟香港,最後喺1980年10月23日,港府宣布取消「抵壘政策」,改為「即捕即解」。即係所有偷渡客一旦被捉到就會被遣返,「抵壘政策」就係咁樣成為歷史喇!

原圖嚟自網絡