呢排都同史友們介紹唔少抗美援朝期間發生過嘅故事,尋日就同史友們講完「最大嘅叛徒」,今次就等阿史介紹一下捨身殲滅敵人嘅英烈,佢就係有「爆破大王」之稱嘅楊根思。

楊根思出生喺1922年嘅一個貧苦農民家庭,喺12歲嘅時候失去雙親嘅佢就已經去到上海做童工,喺1944年佢就加入新四軍由班長、排長一直做到連長,屢立戰功。時間去到1950年,佢就參加咗中國人民志願軍去到朝鮮作戰。喺參軍之後冇耐,作為志願軍連長嘅佢就奉命要帶令一個排扼守下碣隅裏外圍1071高地東南小高嶺、切斷美軍南逃退路。

之不過,當時進攻嘅係美軍「王牌」陸戰第1師,對方猛烈嘅炮火令到唔少防禦工事都被破壞,經過幾輪攻守之後,美軍以兩個連嘅戰力以及八部坦克再次進攻,而楊根思就指揮戰友以刺刀、槍托、鐵杴展開拼殺。美軍好快就湧到上山頂,而楊根思就親自率領兩王正面抗擊。被美軍以空中以及地面炮火狂轟濫炸之下,楊根思仍然堅守陣地。但去到第八次進攻之時,陣地之上就只係得返楊根思同兩個傷員,與此同時有四十個美軍準備登頂,當時楊根思就將炸藥抱到身上,縱身沖向敵群,與爬上陣地嘅美軍同歸於盡。

楊根思英勇嘅行為感動唔少人,中國人民志願軍領導機關為楊根思追記特等功,並追授「特級英雄」稱號,命名他生前所在連為「楊根思連」。

原圖嚟自網絡