繼續同史友們介紹世界各地嘅一啲新奇考古發現,野外有唔少石頭可能都有成千上萬年嘅歷史,但要分得出邊啲石頭具有歷史價值就真係唔係一容易嘅事!而近日喺日本,就有一位11歲嘅小朋友竟然搵到一塊成四億年前嘅石頭,今次阿史就帶大家睇一睇啦!
喺沖繩縣就有一位11歲嘅男童自小就好鍾意收集石頭,佢經常都思考一個問題就係呢啲石頭到底係點樣形成。而喺舊年,佢就同爸爸喺瀬名波地區散步果陣,無意之中發現到兩塊1.2公分、微微散發出黑色光澤嘅石頭。呢兩塊石頭隨即就引起佢注意,為咗可以查明當中嘅來歷,佢就同佢爸爸到沖繩石之文化博物館。
喺館長同埋專家們嘅研究之下,確實就發現呢兩塊石頭並唔簡單,係兩塊可以追溯到4億年前古生代泥盆紀嘅「菊石化石」。呢類化石較常喺非洲摩洛哥等地區發現,而喺日本算係比較罕見,以往就只係出現過中生代嘅。而呢次發現化石嘅地方原本係前美軍機場基地,後來就重建成住宅區,咁所以專家就推斷化石可能係由美軍士兵帶到日本。對於呢次發現,就連館長都相當佩服呢位小朋友嘅眼光,目前化石就喺沖繩石之文化博物館展出。
原圖嚟自網絡