繼續同史友們介紹一啲有趣嘅考古奇案,漢代嘅錢幣如果出現喺唐代嘅墓當中,雖然係罕見但都合乎常理,之不過如果阿史同大家講,漢墓當中竟然離奇出現唐代銅錢,唔知史友們又信唔信呢?而呢件事真係確實發生喺重慶「土寨子墓地」!
重慶「土寨子墓地」嘅考古工作早喺2020年開始,而近日重慶市文物考古研究院就公布咗一系列嘅考古成果。呢塊墓地其實係喺居民進行土地平整之時意外發現,當局接受進行搶救性發掘之下,就一共清理出12座漢代古墓,當中唔單止有合計接近70件嘅陶器、琉璃器等等,而且仲有3枚唐代「開元通寶」!
冇錯,史友們並冇睇錯,正正就係唐代「開元通寶」!之不過點解唐代嘅銅錢會出現喺漢代嘅墓當中呢?呢度就有兩個可能嘅原因,其一可能就係呢十二座墓穴都喺唐宋年間被盜墓賊盜竊過,呢一點並唔難理解。而另一個大家都估唔到嘅原因,就係呢啲墓穴可能係喺唐代時期被當時嘅人借葬,亦即係長江三峽地區後人重覆利用前人墓葬再埋葬嘅習俗,而銅錢極有可能就係當時嘅人所留低,真係估佢唔到!
原圖嚟自網絡