繼續同史友們探討一啲有趣嘅歷史事件,按照傳統中國人嘅傳統,人死後都係希望可以盡快入土為安,但點解清朝德高望重嘅孝莊皇后喺死後足足39年都遲遲唔落葬?到底佢係咪得罪咩人,定還是有啲特別嘅習俗需要遵守?阿史今次就同大家講一講啦!
作為清太宗皇太極嘅妃子、順治帝嘅生母、康熙嘅祖母,呢位清初第一位皇太后同時都係一位出色嘅女政治家,佢一生擁立、輔佐兩任皇帝,深得民心,咁到底點解死後咁多年都唔能夠入土為安呢?原來呢點同佢臨終前嘅願望有關!
喺孝莊皇后臨終前夕,康熙其實一直陪伴在側,但孝莊皇后當時就有一個重要嘅遺願,內容就係「太宗奉安久,不可為我輕動。況我心戀汝父子,當於孝陵近地安厝,我心始無憾」,大意就係希望康熙唔好為咗佢而打開清太宗墓穴,而且佢本身就心繫於康熙父子,所以只需將佢安葬喺順治帝孝陵附近就可以。
聽到呢個遺願,康熙自然就係遵從,所以喺將孝莊皇后遺體安放喺梓宮之後,就喺孝陵附近修建「暫安奉殿」。之不過,咁樣都未算係入土為安,直到康熙離世後,雍正帝先至下令喺暫安奉殿就地建陵「昭西陵」,所以時隔39年孝莊皇后先至入土為安。
原圖嚟自網絡