繼續同史友們介紹世界各地嘅一啲最新考古研究,近日喺國際考古學期刊《劍橋考古學雜誌》(Cambridge Archaeology Journal)當中就有一份研究指出,喺2萬年前嘅冰河時期,舊石器時代嘅人類就曾經喺洞穴當中繪製咗一啲特殊嘅符號,亦都係人類原始書寫嘅最早例子,但到底呢啲符號有咩意思呢?阿史今次就同大家介紹下呢份研究報告啦!
最初就有一位嚟自倫敦嘅家具修復師培肯(Ben Bacon)就對呢啲洞穴壁畫進行觀察並分析數據,而隨住英國杜倫大學(Durham University)教授、倫敦大學學院(University College London)教授加入之後,佢哋唔單止喺歐洲各地洞穴牆壁及可攜式物品上搵到600幾幅帶有線條、點、「Y」字符號嘅畫作,甚至仲分類出超過30種非具象符號。
而隨住研究繼續深入,研究人員就對3種符號展開研究,並且對歐洲原牛、鮭魚、馬等動物進行記錄,了解佢哋交配、分娩或遷徙等特定類型活動月份。喺各方數據推測之下,考古團隊就認為呢啲史前洞穴符號「Y」符號代表分娩,不包含「Y」符號嘅線及點嘅長度說明交配期,再配合返動物嘅圖案,就成為咗府河時期人類狩獵嘅重要線索,至於其他符號有咩意思,就需要進一步嘅研究先知喇!
原圖嚟自網絡