「木乃伊」(mummy)一詞最早起源於1616年嘅英語詞彙當中,當時呢個詞係出自阿拉伯文「mummiya」,意指有防腐作用嘅「瀝青」(bitumen)。之不過,呢個詞唔單止係「非人化」,而且仲被認為係帶有英國殖民歷史嘅痕跡。喺事隔幾百年之後,近日英國大部分嘅博物館就宣佈「為表尊重」將停用木乃伊稱呼,阿史今次就同大家講一講啦!
據英國每日郵報(Daily Mail)報導,近日英國唔少博物館,包括大英博物館(The British Museum)在內就傾向未來將木乃伊稱呼改為「木乃伊化的人」(mummified person)或者「木乃伊化的遺骸」(mummified remains)呢兩個詞。佢哋聲稱以往木乃伊一詞係對曾經真實生活過嘅人類唔尊重,所以就打算更改稱呼。目前為止,大北方博物館(Great North Museum)、愛丁堡的蘇格蘭國家博物館都陸續將館內嘅木乃伊改名,但唔少網民就直言,如果真係要提「尊重」,不如率先將呢啲珍貴文物返還畀所屬國家,唔知史友們又點睇呢?
原圖嚟自網絡