繼續同史友們介紹一啲有趣嘅歷史趣聞,喺唔少影視作品當中史友們都可以見到達官貴人經常流連青樓場所,並且一出手就係一大堆銀兩,咁到底喺古代幫襯一次青樓又需要幾多錢呢?阿史今次就同大家講一講啦!
按常理嚟講,古代嘅青樓就相當於現代嘅高級娛樂場所,價錢自然唔會係平,但當中價錢嘅差異亦都係取決於唔同朝代以及姑娘嘅等級。由最基本開始講起,如果客人只係想進青樓望兩眼,咁由一踏入青樓開始就已經需要畀錢,如果點上茶類、食品以及花酒,就已經需要用上好幾兩銀,相當於現代嘅三、五千元。
而如果客人係想搵名妓嚟相陪、甚至仲想為對方贖身,咁價格就更加差天共地!假如只係最普通嘅相陪,咁明朝杭州名妓花不如作陪與見面費約6、7兩白銀,相當於現代嘅5000蚊;「秦淮八艷」陳圓圓唱一首歌同樣亦都需要6、7兩白銀、但陪食飯就需要5兩黃金,等同於7.5萬元。而假如動咗真感情,咁陳圓圓贖身更要一千兩黃金,相當於1千5百萬、而如果價格平啲嘅,《影梅庵憶語》記載董小宛就需要3千兩白銀,亦即係接近150萬左右,真係相當誇張嘅數字!
原圖嚟自網絡