中國國民黨前主席馬英九今日就繼續喺南京,而嚟得呢個有民族歷史傷痕嘅城市,佢哋一行人亦都去咗侵華日軍南京大屠殺遇難同胞紀念館參觀,並且進行深切悼念。
喺今日早上,馬英九一行人就抵達侵華日軍南京大屠殺遇難同胞紀念館,並且來到「古城的災難」大型雕塑前,手持鮮花集體肅立以表悼念。喺1937年12月13日,日軍攻佔南京後,製造南京大屠殺慘案,死於慘案人數多達30萬,所以「300000」嘅大字,就係紀念館嘅一個重要標誌。南京大屠殺遇難同胞紀念館位於南京城西南江東門,正正就係當年日軍大屠殺嘅一個主要地點以及遇難者叢葬地。紀念館於1985年落成開放,經過1995年、2005年兩次擴建,先至有今日嘅規劃。
展覽陳列包括廣場陳列、遺骨陳列和史料陳列三部份,而馬英九一行人就走入展廳,了解南京淪陷前形勢、日軍進犯南京與南京保衛戰、日軍在南京暴行等等,一路都係神情凝重。而喺佢哋參觀完展覽之後,馬英九就表示,「關於南京大屠殺歷史的書籍、照片,我看了一些,但從來沒有一次像今天受到這麼大的衝擊。因為這是人類歷史上罕見的野獸般行為,中國人是最大受害者。」他亦都希望今次同行嘅學生明白,身為中國人,不管在海峽哪一邊都應自立自強,面對外來欺淩要勇敢抵抗,呢啲正係佢哋喺台灣了解得唔夠嘅事物,正可以通過呢次機會作為自身往後發展嘅參考。
原圖嚟自網絡