今時今日汽車喺我國得到重大嘅發展,唔單止有各式各樣名貴嘅進口汽車,同時亦都有唔少國內自主品牌出現,真係可以話係百花齊花。望見呢個景象,可能史友們未必會諗到,其實早喺光緒26年(1900年)嘅慈禧66歲壽辰,我國就已經有第一輛進口汽車,阿史今次就同大家講一講啦!
要知道清朝長期都係實行閉關鎖國政策,但對於外來嘅事物其實統治者就頗有興趣,甚至仲可以話係寵愛有加,慈禧就係其中一人。得知慈禧太后嘅性格,據講袁世凱為咗討好佢,就不惜喺慈禧66歲壽辰之時,花費白銀一萬兩請國外工匠特地打造一架全球限量13架嘅奔馳豪車送畀慈禧。
而當時慈禧太后聽見呢款車唔使用馬都可以自動行走,其實係相當之有興趣,不過由於佢唔想太監孫福齡駕駛汽車之時可以同佢「平起平坐」,所以孫福齡全程都係跪住開車。
呢架車現時存放喺頤和園之中,整體係以黑色木材打造、車輪都係木材製成,前後就只有兩排座椅分別乘坐司機同乘客,而車嘅上方係可以用立柱搭起來遮陽棚。雖然呢架車睇落好像好簡陋,但最高時速當時係可以達到19公里每小時,係代表近代工業革命技術最高水平。
原圖嚟自網絡