之前提到不丹,大家記得佢係快樂國度、梁朝偉同劉嘉玲結婚地點,今日同大家講講不丹國王旺楚克同王后佩瑪嘅故事。

話說17歲時仲係太子嘅旺楚克,出席王室郊遊活動時見到7歲嘅佩瑪,一見鐘情,仲話「等你大個,如果我哋都仲係單身,只要大家嘅感覺唔變,我願意娶你為妻」。去次郊遊,未來不丹王后寶座花落誰家就塵埃落定喇。雖然佩瑪嘅爸爸係機師,不過外公係前皇后同父異母兄弟,所以佩瑪算得上係王室嘅遠親,亦因為咁先可以去到皇室郊遊活動,所以贏在起跑線有時都真係幾重要。

旺楚克同佩瑪大個咗之後就開始拍拖,2008年旺楚克登基,兩嗰人後嚟响2011年結婚,大婚當日旺楚克將絲繡嘅后冠戴响佩瑪頭上,正式冊封佢為王后,之後兩人公開錫咗幾啖慶祝,搞到啲保守派好震驚。兩人結婚之後四年,小王子就出世喇。滿月當日,旺楚克宣佈於全國境內種咗超過十萬棵樹,作為送畀囝囝嘅禮物,依種綠色祝福真係意義滿分。而人仔細細嘅小王子曾經同爸爸媽媽出訪印度,成為好搶鏡嘅小小外交官。

圖片來源:網上圖片