每到聖誕節,大家都會有好多「傳統節目」,例如食大餐、拆禮物、參加彌撒等等,不過除此之外,好多國家仲有一啲好奇特嘅聖誕節目,今次就簡單同大家介紹下。

喺英國,有一項非常浪漫但又好古怪嘅習俗,就是喺槲寄生(一種植物)下唔可以拒絕別人嘅吻;而在槲寄生之下接吻嘅情侶,據說就可以長相廝守,一直幸福到老。早喺1791年12月27日嘅倫敦報紙《The star》入面,就曾經提到呢個現象:「很多地方盛行在有槲寄生灌木叢中接吻。」

喺傳說中聖誕老人嘅故鄉——芬蘭,每到聖誕夜時,父親或鄰居就會扮做聖誕老人,去到有小朋友嘅家庭,分發禮物、唱聖誕歌,氣氛歡快又溫馨。

喺瑞典,當地耶夫勒市中心嘅方堡廣場,每年12月都會有一隻用稻草做嘅巨型耶夫勒羊,高達13公尺。呢隻羊最早出現喺1966年12月,但果年新年前夜,就被人點火燒咗,於是由此開始,每年燒掉山羊就成為一個當地嘅另類聖誕傳統活動。

而喺奧地利,亦都有一個坎卜斯(Krampus)遊行,呢個遊行源於阿爾卑斯山一個民間傳說,就話聖誕節期間,聖尼古拉(基督教聖徒,有人話係聖誕老人嘅原型)會分派糖果同禮物俾乖嘅小朋友,而坎卜斯就懲罰曳嘅小朋友,於是每年聖誕節,民眾就會打扮成坎卜斯咁遊行,非常熱鬧。

另外,喺南半球嘅澳洲,當然一樣都會歡度聖誕節,不過十二月嘅澳洲係夏季,所以大家會著住短袖短褲甚至比堅尼嚟過節喇。

原圖取自新華社。