尋日阿史就同史友們介紹到一艘海上嘅隔離船「海之家」,呢艘船最初係用嚟隔離天花病人,但就因為太平山街一帶嘅鼠疫爆發太過嚴重,於是就直頭用嚟收容患有鼠疫嘅患者。而講到19世紀嘅太平山街,其實已經被大規模清拆晒,關於呢件事卜公花園就有塊牌記錄住。


喺香港開埠初期,英軍就駐軍响大笪地,由於早期需要大量勞動力填海同埋起樓,就引嚟唔少人聚居响附近太平山街一帶。但問題就嚟,由於人口太過密集,再加上當時嘅人係會响屋入面養埋禽畜,室內嘅衛生環境相當惡劣。


去到1894年嘅5年,太平山街就爆發咗一場名為黑死病嘅鼠疫,患者最初係會發高燒同埋喉嚨痛,後來就會淋巴腺會腫脹,由於缺乏醫學上嘅技術同知識,當年嘅鼠疫死咗二千幾人,死亡率高達65%。當時港府就好快封閉太平山街民居,隔離染病嘅華人,「清洗太平地」之餘,仲立例收番太平山街土地。


太平山街嘅民居都被拆晒,原址就多咗個卜公花園,門前就有一塊紅色牌仔,上面短短幾十隻字,就記錄咗呢段慘痛嘅歷史。


原圖嚟自網絡