話說今日係3月14日,係白色情人節,喺呢一日曾經喺2月14情人節收過朱古力嘅男仔,如果對當日送朱古力畀你嘅女仔有意思,就需要喺白色情人節回禮畀對方。而呢個起源自日本嘅節日,原來係由一間菓子製造商推動出嚟。

時間返到1977年,當時日本福岡市博多區就有一間菓子製造商「石村萬盛堂」,呢間「石村萬盛堂」其實係1905年創立嘅,最初只係做傳統嘅日本甜品「雞卵素麵」,而用淨嘅蛋白亦都會用嚟整「鶴乃子」,亦即係軟心嘅綿花糖

但「石村萬盛堂」嘅第三代傳人唔單止想平時整甜品,喺1977年佢就諗到,不如以3月14日為題,推動一個情人節後回禮畀愛人嘅日子,於是就創作咗一種新嘅「鶴乃子」。而慢慢呢一日亦都演變成送糖嘅日子,由於當時大部分嘅糖都係用砂糖整成,白雪雪嘅顏色就令到呢一日叫做「白色情人節」。

講開又講,後來朱古力製造商亦都發現到商機,就開始推銷埋白色嘅朱古力。唔知上個月收到朱古力嘅史友,今日準備好回禮未呢?

原圖嚟自網絡