對港島南區居民而言,位於香港仔嘅香港仔街市就一定係區內著名「景點」,未去過都一定經過過。不過,呢個地方將會同各位街坊暫別一年,因為要裝修。

香港仔街市响絕對係香港仔一帶居民嘅集體回憶。街市係1983年啟用,係响香港仔市政大廈裡面,大致有三層,最低個層係賣海鮮同水果為主,一樓個層就以肉食檔為主,二樓個層就係乾貨檔。而响一樓同二樓之間有個一小層就賣衫褲鞋物,响二樓個陣北邊盡頭就係熟食市場。而三樓以上就係唔同類型嘅康樂設施,包括圖書館、體育館等。而街市响市政大廈裡面呢種設計,就由七十年代開始响香港各區出現。

講到香港仔街市,令街坊最難忘未必係啲嘢又平又靚,而係又濕又臭。據講呢個街市通風系統同排水做得唔好,特別係一樓豬肉檔個排位,即使樓底再高但因唔係四面通風,所以個街市長年有一陣怪味,夏天個陣就更加又熱又臭。另外,街市西邊個邊嘅香港仔中心樓價好似長期低水,因為個邊啲單位對住熟食市場排油煙個位。

不過阿史對呢個街市最難忘嘅就一定係一樓同二樓之間夾層買衫鋪頭,細個個陣開學阿媽就會跟阿史去個陣買新嘅返學鞋。所以,呢個街市翻新裝修,作為老街坊都有啲唔捨得。

原圖:mplus.org.hk