阿史之前就同大家介紹過九大石刻之中唯一位處內陸嘅黃竹坑石刻,有史友就好有興趣,想阿史講多啲呢類遠古石刻同埋古廟,咁就當然冇問題啦!喺清水灣半島以南、東龍島附近嘅佛堂門,唔單止有一塊被列為法定古蹟嘅大廟灣刻石,仲有一座號稱係廣東以及香港最古老天后廟,呢座就係一級歷史建築物佛堂門天后古廟。


相傳喺宋朝年間,就有姓林嘅福建人落到九龍一帶開村,佢地以運鹽北上為生,但點知一次出海就遇到大風,喺船被打沉嘅時候,呢兩兄弟就叫天后娘娘出嚟打救佢哋,最後佢哋就被吹到東龍島上面平安無事。事後佢哋就覺得係天后娘娘顯靈,於是就集資喺附近起一座天后古廟。


佛堂門天后古廟係三開間單進設計,而且前面有一大塊空地,正面睇落相當壯觀。正殿就當然係用嚟供奉天后,偏殿分別放有天后龍床、2艘長2米幾長嘅天后神舟模型、清朝嘉慶4年嘅鐵香爐同埋道光20年鑄造嘅銅鐘,充滿歷史嘅氣息。


講開又講,雖然係叫做天后古廟,但其實廟內仲有供奉埋金花娘娘同埋彌勒佛。每逢天后誕,當日都會有成三、四萬人嚟到參拜,真係誇張。


原圖嚟自網絡