喺前日凌晨,抗戰老兵萬劍舞將軍喺明愛醫院逝世,終年一百零三歲。呢位萬將軍一生經歷都唔平凡,最後仲選擇喺香港長居,阿史今次就同大家介紹下佢嘅故事。

萬劍舞,又名萬簏斌,出生喺1918年,佢嘅爺爺曾經係大學士,佢自己五歲就熟讀三字經,十二歲就能填詞賦詩,再加上自幼習武,真係可以話係文武雙全。佢喺一九三九年考入黃埔軍校,並且喺兩年之後就被派到緬甸中國遠征軍,參加雲南、緬甸嘅抗日戰爭,亦即係史稱嘅滇緬戰爭。

喺呢場戰爭入面佢多次遇上危險,其中有一次佢所屬嘅排就要冒險行入森林,經歷二十幾日斷水斷糧之後,成個排就只係得返五個人生還,萬劍舞就係其中一個。去到一九四四年,佢就擔任十軍三師九團機槍上尉連長,率領部隊參加衡陽保衞戰,血戰四十七天後衡陽陷落。

而去到一九四九年,佢就去到台灣,最後以中將嘅身份退役。但之後佢並冇留喺台灣,反而係喺一九六二年嚟到香港,喺新法書院擔任文學講師,直到一九八五年先至退休,自此就長居香港。

原圖嚟自網絡