呢排都同史友們介紹唔少我國嘅傳奇運動員,無論係退咗役定還是有份參加今次東京奧運嘅,佢哋都已經為中國爭取到唔少榮譽。而同樣為國家榮譽奮戰嘅其實唔單止得健全嘅運動員,殘奧嘅運動員同樣都係做緊同一件事!

提起殘奧嘅傳奇運動員,相信有一個身影大家都相當熟悉,呢個人正正就係三面殘奧金牌得主侯斌。侯斌係我國著名嘅田徑運動員、同時都係國際殘奧奧委會嘅形象大使。佢不幸喺9歲嘅時間遇到意外失去左腿,但佢並冇因為咁而放棄人生,反而喺1993年開始接受專業嘅跳高訓練。

而當佢練咗一段時間之後,佢就參加咗1996年亞特蘭大奧運會,佢喺男子跳高F42-44級以1米92成績獲得金牌,而喺在2000年同埋2004年兩次奧運上,佢都做到兩次衛冕,真係犀利!

剛才阿史就提到,大家理應好熟悉佢嘅身影,事關喺2008年奧運會開幕式當中,佢接過奧運火炬之後係以拉拽繩索自行攀爬嘅方式,向上爬點燃當年嘅奧運主火炬,感動咗世界各地唔少嘅人。

原圖嚟自網絡