繼續同史友們介紹我國嘅傳奇人物,喺戰爭之中拎到一等功嘅英雄戰士阿史就同大家介紹過唔少,要知道拎一次一等功已經係相當困難嘅事,而其實我國史上係有一位抗戰老兵足足立咗十次一等功,佢個名叫做肖萬世!
肖萬世出生喺1905年河北一個貧苦家庭,因為日本發動盧溝橋事變,抗日戰爭全面爆發,華北地區迅速被日軍佔領,肖萬世嘅家鄉亦都唔例外。喺國仇家恨之下,當時32歲嘅肖萬世就同兩個哥哥一齊加入游擊隊,負責騷擾、消滅日軍,一度成為日軍眼中釘。之不過喺漢奸出賣之下,日軍就得知肖氏兄弟就係游擊隊成員,組織大批兵力向佢哋所在嘅村莊進發。雖然游擊隊有進行到反擊,但村落仍然傷亡慘重,佢嘅兩個哥哥一死一失蹤。
自此之後,肖萬世就立志要為死去嘅親人同埋鄉親報仇,加入八路軍第129師386旅772團,以長矛作為武器殺死唔少日軍,甚至仲被稱為「肖大膽」、「不要命」。喺長生口戰鬥當中,佢就一連殺死十九個敵人;長樂村戰鬥,更喺日軍圍攻之中成功突圍。
肖萬世一次又一次捨生忘死,參加過百團大戰,淮海戰役,渡江戰役,解放大西南等等,因為英勇表現為佢立下10次一等功,12次二等功,所獲各種勳章有五六十枚。佢深藏功與名55年,最終喺2009年4月2日因病去世,享年104歲。
原圖嚟自網絡