也門响七世紀開始成為阿拉伯帝國嘅一部份,後嚟就成為鄂圖曼帝國嘅領土。由於也門呢個地方係扼守住紅海出入印度洋嘅曼德海峽,加上係西方國家航行去印度嘅中途站,所以呢個地方多年嚟都係兵家必爭之地。無論係鄂圖曼、葡萄牙、英國,都想霸到呢個地方。响1918年,鄂圖曼帝圖覆亡,也門得以獨立。而英國就响1934年同也門政府簽約條約,將也門南部劃為保護地,亦成為日後南北也門分離同對立嘅原點。

到咗六十年代,也門出現革命,原來王朝被推翻,建立咗阿拉伯也門共和國,概念上就係北也門。而响1967年,英國撤出南部保護地,成為咗後嚟嘅也門民主人民共和國,亦即係南也門。不幸嘅係,南北也門就好似朝鮮半島咁,一邊係奉行親蘇聯的社會主義,一邊就奉行親西方嘅資本主義,成為美蘇冷戰時代响中東嘅較勁場地。

响冷戰末期,奉行社會主義南也門應世界潮流,同也門傾統一,兩國終於响1990統一為也門。不過,好日子唔係好長,南北也門响1994年爆發內戰,戰事維持咗七個月,原來嘅南也門勢力輸咗,也門再度統一。之但係,也門統一咗,但國內各派勢力都不安於現狀,形成咗到今日仍然混亂嘅局面。好似也門國內其中一個反政府勢力胡塞武裝組織,多年嚟同政府軍打生打死,而胡塞武裝同也門政府軍背後,就涉及什葉派同遜尼派之間嘅鬥爭,即係關係到沙特阿拉伯同伊朗。另外,伊斯蘭國同阿爾蓋達呢類恐怖組織响也門發動過唔少恐怖襲擊,都真係幾混亂下。

雖然也門係世界上最貧窮嘅國家之一,不過,有危先有機,呢個地方可能係世界各地實業家嘅冒險樂園都未頂。